събота, 3 март 2012 г.

Интервю с Тори ДеВито:

Забавлява ли се когато случката с разкритието на видеото с Мелиса в Лъжкините се случи приблизително по времето на случката с Мередит в Дневниците и пистолета? (Смее се) Нали, знаех си! Очевидно е, че това не беше планирано, но проработи повече от перфектно. Получавам толкова много туитове, в които хората ме питат защо винаги играя луда психопатка! Изглежда, че тези дни това ми е начина на действие. В Дневниците сигурно ситуацията е била такава, че не си знаела колко дълго време ще играеш ролята на Мередит, нали? Абсолютно. Първоначално ми предложиха да изиграя ролята в 3 епизода, но това продължи още. Отгръщам всеки сценарий накрая, за да видя дали Мередит умира  и все още това не се е случило. Толкова ми е забавно, чувствам се късметлийка. Току-що получих последния сценарий и веднага проверих дали умирам. Няма да ви кажа да или не, но ми се случва със всеки сценарий. Не само, че си все още жива, но участва в голямата завръзка преди почивката! Точно така, Пол ми каза: „Всичко завършва с теб!” Толкова е готино и е голям комплимент. Досега дадоха на героинята ми доста добри завръзки в историята. Ще трябва ли да чакаме дълго, за да разберем какво се случва след изстрела? Не много. Но е интересно – феновете ще харесат какво се случва. Дневниците никога не прававят това, което се очаква, така че не си представям Мередит да е убила Аларик и това да е всичко. (Смее се) Знам, нали – можете ли да си представите, ако епизода започне с погребението на Аларик!?! Не, те наистина никога не правят каквото се очаква. Какво се вълнуваш феновете да видят в следващите епизоди на Дневниците? Ще научите много за Мередит – ще видите нейната история и ще разберете много за мястото, откъдето идва. Личността й е много по-сложна. И накрая, трябва да те попитам за онези корици за сп. EW! (Пол й е съпруг) Обичам ги! Мисля, че са невероятни. Ако бях самотно момиче, което вижда тази корица на св. Валентин щях да си купя всички копия, кутия бонбони, бутилка вино и щях да събера приятелките си, за да разглеждаме списанието. „Може сега да нямаме гаджета, но нека да разгледаме страниците!“ (Смее се)

Няма коментари:

Публикуване на коментар